Klonus
Administrator
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:34, 08 Lis 2006 Temat postu: Regulamin forum [16.12.06] |
|
|
Niniejszy regulamin jest podstawą działania forum
PRAWA OGÓLNE
1. Na forum wszyscy są równi wobec prawa
2. Forum zostało stworzone by pomóc społeczności rzemieślniczej w Imperium. Nastawanie na jego funkcjonowanie jest karalne
3. By utrzymać porządek wypowiedzi, należy stosować się do zasad netykiety i dobrego wychowania
UŻYTKOWNICY
4. Dla ułatwienia komunikacji z grą każdy użytkownik powinien mieć to samo imię i avatar, jakie ma w Imperium
5. Podpis użytkownika powinien na początku zawierać informację o ID w Imperium i funkcji, jaką tam pełni
6. Dla usprawnienia wyodrębniono 6 funkcji:
- handlarz – użytkownik posiadający sklep i nastawiony na obrót towarami (wyróżnić można handlarza minerałami, bronią i eliksirami)
- pośrednik w handlu – użytkownik nieposiadający sklepu i nastawiony na obrót towarami (wyróżnić można pośrednika w handlu minerałami, bronią i eliksirami)
- kowal – użytkownik nastawiony na produkcję uzbrojenia
- alchemik - użytkownik nastawiony na produkcję eliksirów
- wojownik – użytkownik profesji niemagicznej nietrudniący się obrotem towarami
- mag – użytkownik profesji magicznej nietrudniący się obrotem towarami
7. Przynależność do danej funkcji nie ogranicza możliwości użytkownika na forum. Ma jedynie pomagać w kontaktach handlowych.
STRAŻNICY
8. By usprawnić działanie forum spośród społeczności wybierani są Strażnicy. Jest to funkcja honorowa umożliwiająca moderowanie forum.
9. Rolą Strażników jest usuwanie nieaktualnych tematów i postów, rozstrzyganie sporów, dbanie o funkcjonowanie forum. Mają oni również prawo karać użytkowników za łamanie regulaminu.
10. Odwołania od decyzji Strażników należy umieszczać w odpowiednim dziale (Strażnicy)
11. Wybór Strażników odbywa się raz na miesiąc w odpowiednim do tego temacie. Ponieważ Strażnik musi się wykazać poparciem wśród innych użytkowników nie tylko podczas głosowania, lecz również podawania kandydatur (musi zostać zgłoszony, a nie sam się zgłosić)
12. Zgłaszanie kandydatur trwa przez pierwsze trzy tygodnie miesiąca. Później następuje głosowanie (w ankiecie).
REKLAMA
13. Zabrania się jakiejkolwiek reklamy poza wyznaczonym do tego tematem (również w podpisach)
HANDEL I LICYTACJE
14. Podczas zakładania propozycji handlu należy jasno określić w temacie, czy jest to skup, sprzedaż, czy licytacja, za pomocą odpowedniego przedrostka ([skup], [sprzedaż], [licytacja])
15. Każda licytacja uzbrojenia może dotyczyć tylko jednej rzeczy. Poza tym możliwe są licytacje kompletów (kompletnego uzbrojenia). Dopuszcza się licytacje hurtowej ilości minerałów, eliksirów, komponentów i reagentów, jednak tylko w granicach tego samego rodzaju przedmiotu (zabronione jest licytowania w jednej licytacji srebra i platyny)
16. Temat licytacji musi zawierać nazwę licytowanej rzeczy i datę jej zakończenia. W rozpoczęciu licytacji musi być podane pełne dane licytowanej rzeczy, cena minimalna, minimalne przebicie i data zakończenia licytacji
WYPOWIEDZI
17. Tematy należy zamieszczać w odpowiednich działach.
18. Jeśli nie wiesz, gdzie zamieścić temat, możesz uczynić to w Spamowisku
19. Nieaktualne propozycje należy oznaczać poprzez zmianę tematu (lub treści posta) na "nieaktualne".
20. Wypowiedzi użytkowników muszą być zamieszczane w odpowiednich tematach. Tworzenie oftopów jest zabronione.
21. Kolory czerwony, niebieski i zielony są zarezerwowane (czerwony - na komunikację z Strażnikami, zielony - dla Strażników, niebieski - dla admina)
ADMIN
22. Admin zastrzega sobie prawo karania według uznania i braku przestrzegania niniejszego regulaminu.
|
|